Klik Klik Klik !!

Thursday 13 December 2012

Random Pics (Untold StorY)

Salam semua 
Lepas lunch nie
Jom kita layan random pics dengan kekenyangan
hihihi


 Saya dengan Devashritha
Budak ini sekarang banyak nakal
sampai aku xdpt handle..
tapi manja sangat..hihihi


Gambar ini masa annual concert Taska Little Ones, taska anak buah(lelaki) saya
Deva & Raj juga join..


Yang ini masa Mesyuarat Pembantu Perpustakaan di Bukit Gambang Resort City
Kebanyakan dalam group ini adalah junior saya
ada 2 orang je senior
Memang rasa seronok masa mesyuarat ini sebab kebanyakan aktiviti bebas &
i pergi berdua dengan hubby sahaja
Deva & Raj mak saya tak bagi ikut sebab travel jauh..

 

Gambar ini diambil untuk Cute Baby Contest di tempat saya
Devashritha dapat Hadiah Pertama tapi malangnya kami xdapat terima hadiah
sebab management tak call bagitahu hari penyampaian hadiah
So hadiah tu dpt kat orang lain
sob...sob...sob:(

 
 Yang ini masa kami 4 beranak pergi ke Bukit Merah Waterpark
Gambar ini masih kami dalam Ecopark
Deva dah basah kuyup dengan peluh sebab masa tu
panas terik...


 Ini pun di Bukit Merah Waterpark juga
Skyway Chairlift
Raj teria-ia tunjuk tempat mandi
xsabar nak mandilah tu


Minggu lepas saya kena attend ke Program Jelajah Janji Ditepati
saya angkut adik saya sekali
gambar ini pun dia yang snap...


My BFF Kanagavali Wedding Dinner
Ahad lepas terjah ke Salak Tinggi, Sepang semata-mata nak attend kenduri dia...
Yang berbaju putih, saya dan bride adalah thick friends
 masa sekolah menengah 
kami ini berjumpa selepas 11tahun
Saya pindah sekolah masa tingkatan dua (14tahun) sekarang 25 tahun..
memang bersyukur sebab hubby sanggup drive untuk bawa saya ke Sepang
Pada malam itu kami berborak lama
Tahun depan kena attend kenduri budak berbaju putih..huhu


 
 Gambar semalam 
bawa budak2 ini bermain di playground
suruh senyum tapi buat muka monyok

lastly dapat juga gambar dia senyum



*
*
**
*
*
*
*

*


*
*

*
*

*

*
*






Senyuman tak ikhlas langsung..
hihihihi
bye!!









No comments: