Klik Klik Klik !!

Thursday 25 April 2013

Devashritha's 1st Birthday Bash


Baru ar rajin sikit nak update pasal bufday bash Deva
Xbuat secara besar pun
Just panggil kawan2, jiran & saudara-mara yg terdekat je

Majlis diadakan pada 16 Mac 2013
Jom layan gambar dulu



Birthday girl yg super duper letih 
Mana xletih asyik nak main je


Kek Barbie yg dipilih oleh bufday girl 
Kek yg super sedap just order kat kedai kek je


Muka malu sebab semua nyanyi lagu happy birthday
abaikan periuk besar tu 
dalam tu makanan untuk tetamu yg dimasak oleh mak saya


Its time for cut the cake


Daddy suapkan kek 


Raj pun nak juga ayah dia suapkan kek
Mak sy tengah prepare untuk serve makanan

Menu adalah

Nasi Minyak
Kari Dhal
Sambal Ayam
Kambing masak pedas
Mixed Vege
Honeydew

Semua diatas dimasak oleh mak saya
Saya hanya tolong apa yang patut
Hihihihi 


Tetamu dah mula makan


Apom polkadot yg sedap 
Goodies bag utk budak2

Ada juga saya letak chocolate fountain
tapi adik saya xtangkap gambar pun sebab dia sibuk makan chocolate

 
hubby berborak dengan rakan sekerja

Happy birthday my lil princess
tema semua ikut kartun favvy Deva 'Mickey Mouse'
Khemah i order last minit sebab takut hujan

Just a simple party


1 comment:

SUHAIDA said...

HAPPY BESDAY COMELLLL.KEK TU CANTIKKKK..KALAU AQILAH MESTI DIA GERAM..HEHE