Klik Klik Klik !!

Thursday 19 June 2014

Kembali Bersiaran... :)

hai hellooo semua..
dah lama xbersiaran kat sini sbb kekangan masa 

hari ini ada masa lapang sikit 
so dapatlah update blog

dah lama tak cerita tentang anak2 saya
MiteshRaj & Devashritha

Nampak cheeky x gegurl tu...hihi
gambar ni diambil masa family day ofis sy di I-City, Shah Alam

Si Mitesh dah 4tahun bln julai ni...
Patutnya dia kena pi tadika tahun ni tp sy postpone ke tahun dpn sbb 
awal tahun ini saya busy pindah rumah baru..
Hopefully dia dapat tangkap pelajaran dia tahun depan..

Tapi pada masa ini saya buat homeschooling juga utk Mitesh..
dah kenal nombors & skrg dlm proses kenal abjads..
Tiap hari ada je kerja menulis untuk dia

Dah pandai pi toilet sendiri.. Mandi sendiri, makan pun sendiri
Makanan fav dia adalah Pizza...
Tiap hari suruh saya buat pizza... Sy buat juga tapi buat piza roti gardenia je

Mitesh ni mmg rajin tolong saya..
Sejuk hati kalau tgk dia nak tolong kita utk buat keja rumah
Dah boleh harap untuk jaga adiknya...



Yang Gegurl pulak terlalu manja, kuat merajuk & DRAMA QUEEN
Sbb baru 2tahun tapi pandai sangat dia ni
Suka selfie dgn hp sy...hihi
klu merajuk masuk dalam bilik menangis minta simpati
pandai nyanyi lagu twinkle2 & Old Mcdonalds
Suka menari & suka sakat mak saya (yealah cucu kesyangan kan..)
Suka conteng rumah...part ini mmg sy sakit hati sbb kan saya dah pindah ke rumah baru
dia dah conteng dinding rumah ...nasib baik sy x cat warna lagi
Klu kita tanya "sapa buat ni??" selambanya dia jawab "Sayalah"
Nasib xkena rotan dgn saya ni
Budak kenit ni kuat makan juga.... Fav dia Drumstick KFC...
Dia ni seorang fashionista
Suka pilih baju sendiri, kena pakai matching kasut dan spec mata
try tgk gambar2 kat bawah nie...

Itu je untuk hari ini
layan gambar family day kami yeee.
thank you sbb sudi baca!!!




 Hotel De ART, Shah Alam


 The Carnivall Theme Park, Sg.Petani






Pasni saya berjanji ye untuk update blog selalu dengan resipi2 yang menyelerakan....
Terima kasih...Thank You.... Toche Toche...:) :) :)

2 comments:

Zaza Abdul Latif said...

Hi Mally.. thx follow blog I..
noticed you add I kat fb tadi.. thx jugak yer.. kagum lah you boleh berblog dgn bahasa melayu with urban word hehehe.. keep in touch ye :))

Julia Johari said...

Mally, you know what, bagus kenal zazamymoon tu...one of my good komentator...mmg mally ni pandai menulis bahasa melayu...dan sgt bangga ada juga kaum india yg suka berblog...cayalah mally...mitesh tu hensem lah...heheh